کاهش چین و چروک با اتوی صورت

با اتوی صورت چین و چروک های پوست را پاک و کاهش می دهد

یکی از ابزارهایی که برای رفع چین و چروک و پاکسازی پوست فروخته می شود، اسکرابر پوست درماف یا اولتراسونیک است. دستگاه لایه بردار پوست درماف با تکنولوژی امواج اولتراسونیک ساخت کشور کره و به نام پاک کننده صورت در ایران شناخته می شود. اتوهای صورت در سالن های زیبایی و کلینیک های زیبایی استفاده می شوند و با قیمتی مناسب می توانید برای مراقبت روزانه از پوست در منزل از آنها استفاده کنید. البته باید در نظر داشته باشید که کاربرد اصلی اتوی پوست، اسکراب و تمیز کردن صورت است.

1 9 کاهش چین و چروک با اتوی صورت

اتو صورت چیست؟

اتوی اولتراسونیک صورت یک پاک کننده اولتراسونیک پوست است، دستگاه کوچکی که با استفاده از امواج اولتراسونیک پوست را لایه برداری می کند. اتوی صورت مانند اسکراب اولتراسونیک است که کثیفی و چربی پوست را از بین می برد و به اصطلاح پوست را اتو کرده و صاف می کند. این دستگاه دارای لبه فلزی نازکی است که لرزش های سطحی را به پوست منتقل می کند.بسیاری از سالن های زیبایی و کلینیک های پوست از اتوهای صورت برای پاکسازی پوست استفاده می کنند.امواج اولتراسونیک صاف کننده صورت، منافذ بسته پوست را باز می کند و علاوه بر پاکسازی و لایه برداری پوست، به جذب بهتر سرم ها، کوکتل ها و مواد مغذی مورد استفاده در پوست کمک می کند و پوست را ترمیم، لیفت و روشن می کند . نرم خواهد شد

1 10 کاهش چین و چروک با اتوی صورت

فواید استفاده از اتوی صورت

لایه برداری پوست با امواج اولتراسونیک جایگزین مناسبی برای لایه برداری شیمیایی تهاجمی است که باعث التهاب پوست می شود. لایه برداری پوست با اتو مو باعث تحریک کلاژن سازی در پوست می شود و با کمترین قیمت می توانید پوستی جوان داشته باشید و خاصیت ارتجاعی پوست به دست آورید. لایه بردار صورت درماف باعث کاهش حیا و بلند شدن پوست می شود. با این روش می توانید پوست خود را برای یک آرایش بی نقص آماده کنید. لایه برداری پوست به این روش منافذ پوست را کوچک می کند و از آکنه پوست جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید:  انواع نژاد مو + تفاوت و ویژگی های آنها

1 11 کاهش چین و چروک با اتوی صورت

فواید پاکسازی پوست با اتوی صورت

خشکی پوست را از بین ببرید

اگر پوست شما خشک است و سطح آن همیشه پوسته پوسته است، استفاده از اتوی صورت باعث می شود پوست بهتر لایه برداری شود و سلول های زیرین پوست تقویت شود و پوست صاف و لطیف شود.

لکه های تیره را با اتو روی پوست از بین ببرید

بیشتر بخوانید: خواص ماسک انجیر برای پوست طرز تهیه ماسک انجیر

پوست اغلب دارای لکه های تیره مرتبط با پیری یا آکنه است.لایه برداری صورت آهنی رشد و بازسازی سلول های پوست را تحریک می کند و به از بین بردن یا از بین بردن لک های صورت کمک می کند

کاهش چین و چروک صورت

استفاده از اتوهای صورت باعث تحریک کلاژن سازی می شود و با ماساژ پوست باعث کاهش تمیزی پوست، رفع چین و چروک و سفت شدن پوست می شود. برای استفاده از اثر جوان کننده پوست، سعی کنید از آن همزمان با کرم ها، سرم ها و کوکتل های جوان کننده استفاده کنید.

1 12 کاهش چین و چروک با اتوی صورت

تنظیم چربی پوست

یکی از مشکلات پوست های چرب تولید بیش از حد سبوم توسط غدد چربی پوست است که باعث چربی اضافی، پوست تیره و جوش های سیاه و سفید می شود. از طرفی پوست چرب بیشتر گرد و غبار و کثیفی را جذب می کند که منجر به مسدود شدن منافذ پوست می شود. لایه برداری پوست چرب با اتو مو، چربی اضافی پوست را در اثر آلودگی جذب شده از بین می برد و کم کم ترشح چربی تنظیم شده و پوست شما روشن و براق می شود.

بیشتر بخوانید:  روغن برنزه کننده چیست؟ روغن برنزه کننده خانگی

کاهش منافذ باز پوست.

اگر پوست شما چرب و منافذ پوست شما بزرگ و قابل مشاهده است و پوست شما بافت نامطبوعی دارد، استفاده صحیح از اتوی صورت علاوه بر پاکسازی پوست به تنظیم ترشح سبوم و روشن شدن پوست ناخوشایند کمک می کند.

منافذ پوست را با اتوی صورت تمیز کنید.

آلودگی هایی مانند گرد و غبار یا مواد آرایشی وارد منافذ پوست شده و در نهایت سطح پوست را کدر می کندلایه برداری و شستشوی پوست با دستگاه F-Treatment منافذ پوست شما را کاملا تمیز کرده و پوست شما را شاداب تر و درخشان تر نشان می دهد. می دهد.

1 13 کاهش چین و چروک با اتوی صورت

پیشگیری از آکنه با آهن

از آنجایی که استفاده از درماف منافذ پوست را پاکسازی می کند و آلودگی ها و چربی اضافی پوست را از بین می برد و سموم پوست را از بین می برد، به مرور زمان و با استفاده منظم می توان تعداد آکنه و جوش های پوست را کاهش داد. توجه کاهش می یابد. . کاهش می یابد و پوست شما صاف می شود.

سلامت گردش خون

تکان دادن پوست صورت می تواند به عنوان ماساژ پوست عمل کند و گردش خون را در پوست صورت افزایش دهد که باعث روشن شدن و سلامت پوست می شود و به شادابی و جوانی پوست کمک می کند.

بیشتر بخوانید: رنگ های لاک ناخن بهار 2018، رنگ های مد روز لاک ناخن کدامند؟

جذب بیشتر کرم ها و سرم ها برای پوست.

یکی از بهترین کاربردهای DermF کمک به نفوذ کرم های مغذی و کرم های پوستی به عمق پوست است.برای این کار لازم است دستگاه را در حالت پاور قرار دهید و سپس سرم و کرم مورد نظر را به پوست مالیده و با اتو مو روی صورت پخش کنید.

روش های استفاده از درماف یا اتو صورت

حالت لایه برداری برای اتوی صورت

بیشتر بخوانید:  هشت دلیل چرب شدن موها چیست؟

برای استفاده از اتوی لایه بردار یا پاک کننده صورت، سعی کنید صورت خود را با یک شوینده ملایم کاملا تمیز کنید، سپس پوست را صاف کنید تا منافذ باز شود، سپس مقداری ژل رسانا به پوست خود بزنید و اتوی صورت را در حالت لایه برداری استفاده کنید. در زاویه 45 درجه، به آرامی پوست را با فشار ملایم بکشید تا لایه برداری و پاکسازی شود.

مرطوب کننده صورت آهنی

برای استفاده از حالت مرطوب کننده یا تغذیه کننده اتوی صورت باید از کرم یا ژل مرطوب کننده روی صورت استفاده کنید و زاویه تیغه آن زیاد باشد و قسمت صاف اتو مو با حرکات روی پوست قرار گیرد. پوست. . . .

حالت لیفت صورت

دستگاه را در حالت لیفتینگ قرار دهید و مقداری سرم یا ژل لیفتینگ را روی پوست بمالید و گوشه تیغه دستگاه را به سمت بالا و انتهای صاف تیغه را روی پوست قرار دهید و اتو مو را از پایین به بالا تکان دهید. . .ژل

هنگام استفاده از پاک کننده های صورت مراقب باشید

استفاده از اتو صورت باید همراه با ژل، سرم یا کرم رسانا باشد و نباید به صورت خشک استفاده شود، اگر پوست شما هفته ای یک بار خشک است و اگر پوستتان چرب است می توانید از 3 تا 3 اتوی صورت استفاده کنید4 بار در هفته. هفته

می توانید از حالت لیفتینگ و مرطوب کننده اتو صورت روزانه به مدت 1 تا 3 دقیقه استفاده کنید، اما اگر پوست حساس، خشک یا نازک است، سعی کنید مدتی یک روز در میان از آن استفاده کنید. نباید اتوی صورت را روی پوست فشار دهید، فقط آن را به آرامی روی پوست بمالید، در غیر این صورت باعث التهاب و تحریک پوست می شود. اتوهای اولتراسونیک صورت یا درماف برای لایه برداری استفاده می شود، بنابراین استفاده بیش از حد می تواند پوست را نازک کند.

مطلب پیشنهادی

نحوه آرایش پوست سفید

sayasahand آرایش پوست سفید نکات مهم برای آرایش پوست سفید بیشتر خانم ها پوست سفید …