عکس زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان

sayasahand

عکس های زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان

در این مطلب از سایت روبکا عکس های کودکان ناز و زیبا هستند که با زیبایی خود در فضای مجازی جنجال بپا کرده اند و طرفداران زیادی رابه سوی خود جذب کرده اند. در اینجا با بچه هایي آشنا شوید که زیبایی انها شهرت جهانی پیدا کرده است.

 

Anastasia Knyazeva، روسیه

زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان را بشناسید عکس زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان

اخیرا رسانه هاي بریتانیایی این دختر شش ساله را زیباترین دختر دنیا معرفی کرده است. او هم کنون مدل برندهای مشهور بچگانه شده است.

 

Anna Pavaga، روسیه

1612726554 197 زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان را بشناسید عکس زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان

آنا مانند خیلی از دخترهای هم سن و سال خودش رقص باله کار میکند و آرزویش این است که یک بالرین حرفه اي شود. از آنا از سه سالگی برای تبلیغ لباس، اسباب بازی و محصولات ورزشی استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید:  مجموعه پیام های تسلیت به انگلیسی

 

Lauren Lunde، کره جنوبی

1612726555 50 زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان را بشناسید عکس زیباترین و جذاب ترین کودکان جهانلارن یک دختر زیبای دورگه از مادر کره اي و پدر کانادایی است که همین حالا با برندهای مشهور بچه گانه کار میکند.

 

William Franklyn-Miller، استرالیا
1612726555 908 زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان را بشناسید عکس زیباترین و جذاب ترین کودکان جهاناین پسر چشم آبی استرالیایی زیباترین و خوش تیپ ترین پسر در اینستاگرام شناخته شده است.

 

jordyn reinle، ایالات امریکا
1612726555 653 زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان را بشناسید عکس زیباترین و جذاب ترین کودکان جهانجوردین در حال برداشتن نخستین گام ها در دنیای مد است و با برندهای معروفی همکاری می‌کند.

 

Laneya Grace، کشور آمریکا
1612726555 427 زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان را بشناسید عکس زیباترین و جذاب ترین کودکان جهانلانیا رگه هاي اسپانیایی آمریکایی دارد که مادرش از ۳ سالگی وی را وارد نمایندگی مدلینگ کرده است.

 

کولین و کمرون اسکات، کشور آمریکا

بیشتر بخوانید:  عکس نوشته برای سالگرد ازدواج + متن و شعرهای عاشقانه سالگرد ازدواج

1612726555 86 زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان را بشناسید عکس زیباترین و جذاب ترین کودکان جهانکولین و کمرون دوقلو هستند و با یکی از نمایندگی هاي مدلینگ همکاری میکنند.

 

Tallia Burk، ایالات امریکا
1612726555 330 زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان را بشناسید عکس زیباترین و جذاب ترین کودکان جهانتالیا قبل از آناستازیا در رسانه ها زیباترین دختر جهان معرفی شده است.

 

مگان و مورگان، ایالات امریکا
1612726555 248 زیباترین و جذاب ترین کودکان جهان را بشناسید عکس زیباترین و جذاب ترین کودکان جهاننام این دو دو قلوی زیبا در فضای مجازی زبانزد همه ی شد. به عقیده خیلی ها این دو خواهر شباهت زیادی به خواننده مشهور ریحانا دارند. چشم هاي مورگان هر کدام رنگ هاي متفاوتی دارند.

منبع: پارس ناز

انتهای مطلب

مطلب پیشنهادی

عکس نوشته های غمگین تسلیت

sayasahand عکس نوشته تسلیت فوت اقوام عکس نوشته تسلیت مَرگ یا وفات یا درگذشت در …