با اتوبوس گشت شهری دبی از جاذبه های دیدنی دبی بازدید کنید

یکی از مقاصد توریستی بسیار دیدنی، شهر دبی می باشد که با معماری های عجیب و منحصر به فرد و ساحل های شنی جذاب و جاذبه های دیدنی متعدد، گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب کرده است. تعدد جاذبه های گردشگری شهر دبی و هزینه گران تاکسی ها، سبب شده است که گردشگران امکان بازدید از تمامی مراکز تفریحی را نداشته باشند.

اگر قصد سفر به شهر بی نظیر دبی را دارید، باید به شما مژده دهیم که با اتوبوس گشت شهری دبی، می توانید با کمترین هزینه از مکان های تفریحی بسیاری دیدن کنید. با ما در ادامه همراه باشید تا به معرفی جاذبه های گردشگری قابل بازدید با این اتوبوس بزرگ و بی نظیر بپردازیم. همچنین در ادامه تور گشت شهری دبی و مکان های قابل بازدید در این تور را نیز معرفی خواهیم کرد.

4962d3a3 3dae 4ca5 9670 934da0bbc991 با اتوبوس گشت شهری دبی از جاذبه های دیدنی دبی بازدید کنید

امکانات اتوبوس گشت شهری دبی

یکی از بی نظیرترین ومتفاوت ترین راه های گشت و گذار و تفریح در شهر دبی، تور اتوبوس های این شهر می باشد. اگر می خواهید سفری راحت و آرامش بخش را در شهر دبی تجربه کنید و از جاذبه های دیدنی این شهر بدون هیچ زحمتی بازدید کنید، تور اتوبوس گشت شهری دبی را از دست ندهید. این تور بی نظیر امکان کشف جاذبه های مورد علاقه تان را به شما خواهد داد و همچنین می توانید از اتوبوس پیاده شده و پس از کاوش مکان های تفریحی، مطابق برنامه سوار بر اتوبوس بعدی شوید.

اتوبوس گشت شهری دبی چند بلیط ورودی مکان های تفریحی را به صورت رایگان در اختیار گردشگران قرار می دهد. شایان به ذکر است که در حالی که شما با اتوبوس دو طبقه در حال گشت شهری هستید، می توانید از تفسیر این مناظر که به 12 زبان در دسترس است، بهره مند شوید. پس سوار بر این اتوبوس دو طبقه هیجان انگیز شوید و از جاذبه های دیدنی دبی بازدید کنید. برخی این جاذبه ها عبارتند از:

  • بازدید از دبی قدیم
  • کشف قلب مدرن دبی
  • بازدید از جاذبه های نمادین نظیر برج خلیفه، آتلانتیس، نخل و …
بیشتر بخوانید:  پیرزن هفتاد ساله، پدیده وزنه برداری شد

علاوه بر اتوبوس گشت شهر دبی، تور دیگری به عنوان تور گشت شهری دبی وجود دارد که شما با تهیه بلیط این تور می توانید از مکان های جذاب متعددی بازدید کنید. با ما در ادامه همراه باشید تا این تور را نیز شرح دهیم.

امکانات تور گشت شهری دبی

اگر قصد دارید برای نخستین بار به دبی سفر کنید و می خواهید در مدت زمان کوتاه سفر خود از مراکز تفریحی متعددی با کمترین هزینه بازدید کنید، تهیه بلیط گشت شهری دبی، بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

پس دقایقی را با ما همراه باشید تا سری به انواع تفریحات در این تور بزنیم و فارغ از هیاهوی جهان لحظاتی را در دل دبی به تفریح و گردش بپردازیم.

برج خلیفه

قطعا آوازه بلندترین برج جهان را شنیده اید و مشتاق بازدید از این ابرسازه بی نظیر هستید. خبر خوب این است که در تور گشت شهری دبی، بازدید از برج خلیفه نیز وجود داشته و شما می توانید به تماشای این برج غول پیکر بپردازید.

آبنمای دبی مال

سازه های حیرت انگیز دبی توجه هر گردشگری را به خود جلب خواهد کرد. یکی از این سازه های با شکوه و تماشایی، آبنمای موزیکال دبی می باشد که با طراحی منحصر به فرد و بی نظیری که دارد، به عنوان بزرگ ترین و بلندترین آبنمای دنیا معرفی شده است. برای درک عظمت و شکوه این آبنما باید بگوییم که این آبنما در هر نمایش حدود ۲۲ هزار گالون آب را تا ارتفاعات ۱۵۰ متری پرتاب خواهد کرد. البته از نورپردازی و هماهنگی عملکرد فواره ها با ریتم موسیقی نیز نمی توان چشم پوشی کرد.

دبی مال

از دیگر مراکز دیدنی که در تور گشت شهری دبی از آن بازدید خواهید کرد، دبی مال می باشد. دبی مال در کنار وجود هزاران مغازه و فروشگاه های بزرگ، بالغ بر ۲۰۰ رستوران و کافه، سالن های مجهز سینما، آکواریوم دبی، پیست اسکیت روی یخ و … را دارا می باشد و خود به تنهایی شما را برای ساعات زیادی سرگرم خواهد کرد. پس حتی در صورتی که در دبی مال قصد خرید ندارید، حتما ساعاتی را به تفریح و گردش در آن بپردازید.

بیشتر بخوانید:  نهنگ ولگرد نیمی از کره زمین را شنا کرد!

موزه دبی

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه مندید با تاریخ و فرهنگ امارات آشنا شوید، حتما از موزه دبی بازدید کنید. این موزه که یکی از پر بازدیدترین مکان ها در تور گشت شهری می باشد، در قلعه ای با نام آل فهیدی واقع شده و شما را با زندگی سنتی دبی آشنا کرده و می توانید در این مکان از ظرف های سفالی قدیمی و انواع اسلحه ها بازدید کنید.

بازار طلای دبی

اکنون قصد داریم شما را به سرایی با معماری بسیار جذاب و سر تا سر پر از طلا ببریم. قطعا این بخش جذابیت بسیاری میان بانوان دارد. پس خود را آماده دیدن طلاهای فاخر و گران قیمت، مرواریدهای زیبا و گردنبندهای ظریف کنید. حتما می دانید که در شهر دبی، طلاسازی به عنوان یک صنعت بزرگ شناخته می شود، پس دیدن طلاهای متفاوت و منحصر به فرد در این بازار طلا دور از انتظار نمی باشد.

ساحل جمیرا

بی شک تفریح در یکی از بهترین سواحل دنیا با امکانات فوق العاده ای نظیر ورزش های آبی، صندلی های راحتی و … شما را به وجد خواهد آورد. پس با تهیه بلیط تور گشت شهری دبی از سایتی معتبر و با سابقه بازدید و تفریح در ساحل جمیرا را در میان تفریحات خود قرار داده و لذت سفر خود را دو چندان کنید. طول این ساحل دلنشین و آرام بخش ۳ کیلومتر می باشد.

مسجد جمیرا

یکی از نمادهای شهر دبی را می توان مسجد جمیرا دانست که امکان بازدید از آن برای تمامی ادیان و بدون هیچ محدودیتی وجود دارد. قطعا معماری این مسجد زیبا، توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. به شما توصیه می کنیم که حتما از این مسجد زیبا با سبک بسیار متفاوت دیدن کنید. البته در صورت تهیه بلیط تور گشت شهری دبی بازدید از این مسجد در برنامه های شما گنجانده می شود.

بیشتر بخوانید:  وب سایت نیاز امروز

جزیره نخل جمیرا

جزیره پالم جمیرا یا نخل جمیرا، جزیره ای مصنوعی بوده که کاملا دست ساز بودن آن شما را به وجد خواهد آورد. این جزیره که در سواحل نیلگون خلیج فارس واقع شده است به شکل درخت نخل طراحی شده و تفریحات لوکس و مفرحی را در دل خود جای داده است. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که جزیره نخل جمیرا نقش مهمی را در رونق گردشگری و اقتصادی این شهر ایفا کرده است.

از دیگر تفریحات موجود در این تور گشت شهری، می توان بازدید از بازار مدینه جمیرا و بازار ابن بطوطه اشاره نمود. در صورتی که می خواهید از تمامی مکان های تفریحی ذکر شده بازدید کنید، حتما بلیط تور گشت شهری دبی را تهیه نمایید. بسیاری از گردشگران در چگونگی بلیط این تور دچار مشکل هستند که ما در ادامه سایتی را معرفی خواهیم کرد تا به راحتی بلیط این تور بی نظیر را با مناسب ترین قیمت و با اطمینان خاطر تهیه نمایید.

c325d737 5de8 4d94 89a7 500d655e48b5 با اتوبوس گشت شهری دبی از جاذبه های دیدنی دبی بازدید کنید

تهیه بلیط تور گشت شهری دبی

اکنون که با انواع مکان های تفریحی موجود در تور گشت شهری دبی آشنا شدید، قصد داریم با معرفی سایتی حرفه ای و با سابقه سفر شما را بیش از پیش جذاب کنیم. سایت دبی دیسکانت یکی از بهترین سایت های فعال در زمینه ارائه خدمات تفریحی و اقامتی دبی می باشد که صفر تا صد سفر شما را به عهده گرفته و با برنامه ریزی دقیق برای شما سفری به یادماندنی را به جای خواهد گذاشت. پس با آسودگی خاطر بلیط تور گشت شهری دبی را از این سایت تهیه نمایید و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید. لازم به ذکر است که ۳ انتخاب برای تور گشت شهری وجود دارد که عبارتند از:

  • بلیط تور گشت برنزی
  • بلیط تور گشت نقره ای
  • بلیط تور گشت طلایی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هر یک از این تورها، می توانید با کارشناسان سایت دبی دیسکانت از طریق واتساپ، اینستاگرام، تماس تلفنی و پست الکترونیک در ارتباط باشید.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

بارداری بعد از لیپوماتیک شکم

بارداری یک مرحله مهم و خوشبختانه در زندگی زنان است، اما برخی از زنان که …