تبریز و چابهار رزرو بهترین هتل های این دو شهر

5t45t5t53t تبریز و چابهار رزرو بهترین هتل های این دو شهر

هتل پتروشیمی تبریز یک هتل چهار ستاره است که مهمانان به دلیل مزایای خوبی که دارد از انتخاب آن پشیمان نخواهند شد. هتل پتروشیمی در بلوار شهریار واقع شده است که به دلیل آب و هوای مطبوع و دسترسی خوب به جاذبه های گردشگری، مراکز اداری و فرودگاه یکی از محبوب ترین خیابان های تبریز است. مجتمع تفریحی پتروشیمی نه تنها با توجه به موقعیت مکانی که دارد بلکه از نظر امکانات و خدمات نیز می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد. اتاق‌ها به اندازه‌ای بزرگ هستند که به مهمانان احساس حضور در یک قصر را می‌دهند. این مجموعه تنها به بخش های مسکونی محدود نمی شود، بلکه شامل سالن های همایش و تشریفات، مجموعه های تفریحی و ورزشی مانند پارک، مهدکودک، استخر و … می باشد. بازدیدکنندگان از فضایی دنج و راحت در قسمت های داخلی هتل و با طراوت لذت خواهند برد. آب و هوا و زمین سرسبز حیاط. رستوران با سرو غذاهای محلی ایرانی و غذاهای خارجی و همچنین چایخانه سنتی از دیگر مزیت های هتل است.

شهر خانه مشروطه و مسجد کبود، تبریز خیره کننده، میزبان هتل چهار ستاره گسترش به عنوان مکانی مناسب برای مسافرانی است که به شهر رویاها اهمیت می دهند. هتل جاودانه و جذاب گسترش با قرار گرفتن در مرکز شهر تبریز در خیابان با ارزش ابرسان، توسط بناهای تاریخی مهم، مراکز اداری و آموزشی، مراکز خرید احاطه شده است تا انواع نیازهای گردشگران را برطرف کند. هتل گسترش تبریز با طراحی و مبله کاملا جدید و شیک در ۱۳ طبقه با اتاق‌ها و سوئیت‌های مدرن با چشم‌اندازی چشم نواز به تبریز خیره‌کننده، موقعیت ممتازی را برای مسافران آسایش‌خواه در کنار تجار و بازرگانان ایجاد کرده است. هتل گسترش چیزهای زیادی برای کمک به مهمانان برای برآورده کردن نیازهای ضروری خود دارد، فضای آرام دو رستوران تضمین شده عالی با غذاهای لذیذ ساخته شده توسط سرآشپز حرفه ای ترک، کافی شاپ، سالن های کنفرانس مجهز، اینترنت، صنایع دستی، گالری و نمایشگاه های خاص. استخر مجلل و جکوزی که پس از گشت و گذار در تبریز شگفت انگیز توسط مهمانان خسته احساس نشاط می کند، خدمات 24 ساعته و سایر امکانات بسیار بهتر از حد انتظار هتل چهار ستاره است تا تاثیر مثبتی در ذهن مسافران ایجاد کند. هتل گسترش با توجه به سطح بالای مهمان نوازی که مردم آذربایجان به آن شهرت دارند، همراه با پرسنل خوش گرم، می‌توان هتل گسترش را در زمره هتل تبریز با رتبه برتر بالا قرار داد.

بیشتر بخوانید:  کشف سوراخ در اتاق خواب که به مکان عجیبی ختم شد!

هتل اهراب تبریز یک هتل نوساز در نزدیکی ارگ عالیشاه در پاییز 1395 است. لابی زیبای هتل با ورود به هتل توجه شما را به خود جلب می کند. طراحی هتل متفاوت بوده و تمامی 48 اتاق هتل برای راحتی و آسایش میهمانان تزئین شده اند. رستوران هتل اهراب تبریز با فضایی دلنشین با غذاها و نوشیدنی های لذیذ پذیرایی می کند. هتل سه ستاره اهراب همچنین دارای امکانات مختلفی از جمله دسترسی به اینترنت رایگان، سرویس اتاق 24 ساعته و پارکینگ سرپوشیده اختصاصی می باشد، بنابراین اگر با ماشین شخصی خود سفر می کنید، نگران امنیت آن نباشید. علاوه بر مزیت های ذکر شده، این هتل به جاذبه های گردشگری این شهر زیبا و تاریخی مانند باغ گلستان بسیار نزدیک است. با انتخاب هتل اهراب تبریز پشیمان نمی شوید و سفری فراموش نشدنی خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:  کدام صابون ابرو را بخرم ؟

یکی از هتل های چابهار سه ستاره که در سال 1395 در شهر زیبای و جذاب چابهار تاسیس و ساخته شده است، هتل ونوس چابهار است. این هتل که در داخل دانشگاه دریانوردی چابهار واقع شده است از 17 اتاق تشکیل شده است که میهمانان با توجه به تعداد و نیاز خود می توانند به سبک های مختلف آن را انتخاب کنند. به غیر از اتاق ها، سوئیت هایی نیز وجود دارد که مجهز به آشپزخانه و ظروف پخت و پز هستند تا مهمانان بتوانند برای رعایت رژیم غذایی خود آشپزی کنند. این هتل برای کسانی که دوست دارند از آن لذت ببرند، یک استخر روباز ارائه می دهد. برای صرف غذا، مکان‌های متعددی در هتل ونوس چابهار وجود دارد، یک رستوران ایرانی و یک رستوران در فضای باز با چشم‌انداز عالی به دریای آبی عمان، برای راحتی و آسایش میهمانان، غذاهای لذیذی با کیفیت سرو می‌کنند. کافی شاپ هتل نوشیدنی های سرد و گرم را به همراه دسر نیز ارائه می کند. برای داشتن خدمات بهتر، هتل ترانسفر فرودگاهی را پیشنهاد می کند.

بیشتر بخوانید:  مدیرعامل شیک شلف از مقاومت بالای قفسه راک در نگهداری وسایل سنگین می گوید | آشنایی با کاربرد استند نان و استند آجیل و خشکبار

اگر قصد سفر به چابهار را دارید و به دنبال مکانی برای اقامت هستید، هتل آپارتمان شوهاز می تواند انتخاب خوبی باشد. این هتل در بلوار امام خمینی (ره) چابهار واقع شده است و به دلیل موقعیت مکانی مناسب بسیاری از خانواده ها این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند. هتل آپارتمان شوهاز هتلی نوساز در 3 طبقه و 30 سوئیت می باشد که امکانات بسیار خوبی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. از مهم ترین امکانات اتاق های این هتل می توان به آشپزخانه، اینترنت وای فای، یخچال، صندوق امانات و … اشاره کرد. دسترسی آسانسور، پارکینگ، ترانسفر، کرایه ماشین، خدمات خشکشویی از دیگر امکاناتی است که به مهمانان هتل خدمات رسانی می کند. این هتل به تازگی در سال 2018 تاسیس شده است و دارای امکانات رفاهی جدید است تا در طول اقامت خود احساس خوبی داشته باشید. از آنجایی که هتل آپارتمان شوهاز در نزدیکی دریا واقع شده است، دسترسی آسانی به دریا و دیگر جاذبه های چابهار خواهید داشت.

مطلب پیشنهادی

همه آنچه باید درباره شغل گویندگی و درآمد گویندگی و دوبلوری بدانیم

شغل گویندگی و دوبلوری یکی از شغل‌های جذاب و پرطرفدار در دنیای صوت و رسانه …