کدام صابون ابرو را بخرم ؟

صفر تا صد استفاده از صابون ابرو

اخیرا لوازم آرایشی زیادی برای ابرو تولید و وارد بازار شده است که یکی از این لوازم آرایش بسیار پرکاربرد صابون های ابرومی باشد .از دیگر لوازم آرایشی که برای ابرو تولید شده اند میتوان به موارد زیر اشاره کرد: ژل ابرو , سایه ابرو , ریمل ابرو و… که هر کدام کارایی مخصوص خود را دارند و برای آرایش ابرو از آنها استفاده می کنند.

اولین و اصلی ترین کاربرد این محصول، مرتب کردن و محکم کردن موهای ابرو میباشد که نوعی نظافت ابرو به حساب می آید. این محصول جایگزین مناسب برای ژل ابرو است. در هنگام خرید صابون ابرو باید به این نکته که حتما حاوی گلیسیرین باشد توجه کرد چون داشتن گلیسیرین باعث می شود که در هنگام استفاده از آن ابرو شما دچار سوزش نشود و حالت ابرو به خوبی حفظ شود. بسیاری از شرکت ها در ترکیبات تولیدات خود از موادی استفاده میکنند تا در کنار مرتب سازی ابروهای شما مواد تقویتی برای رشد بهتر ابرو در اختیار شما بگذارد.

کاربرد صابون لیفت ابرو چیست؟

تا همین چند سال پیش ابروهای خیلی نازک و قابدار مد بود، اما کم کم با گذشت زمان مردم به ابروهای پهن روی آوردند و داشتن ابروهای پر و پهن یکی از نمادهای زیبایی در آرایش صورت شد. امروزه ابزارها و لوازم آرایش گوناگونی برای پهن و خوش فرم کردن ابروها در بازار دیده می‌شود، مانند ژل ابرو،ریمل ابرو  و …

بیشتر بخوانید:  درآمد دلاری با خرید دستگاه‌‌های ماینر

یکی از محصولات جدیدی که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده، صابون ابرو می‌باشد.

به احتمال زیاد در شبکه اجتماعی اینستاگرام تبلیغات زیادی در مورد صابون ابرو شنیده باشید اما آیا می‌دانید صابون ابرو و کاربرد صابون لیفت ابرو چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم صابون ابرو نوعی نظافت ابرو است که جایگزین خوبی برای ژل ابرو به حساب می‌آید و آرایشگران از آن برای خوش حالت کردن و محکم کردن موهای ابرو استفاده می‌کنند.

کدام صابون ابرو مناسب است؟

شما نمی‌توانید از هر صابونی برای ابروهایتان استفاده کنید. یکی از موادی که هنگام خرید صابون ابرو باید دقت داشته باشید این است که صابون باید گلیسیرین داشته باشد.

صابون‌های ابروی حاوی گلیسیرین، PH پایینی دارند، از سوزش ابرو جلوگیری کرده و در آخر کمک می‌کنند حالت ابرو به خوبی حفظ شود.

اکثر صابون‌های شفاف، دارای گلیسیرین بوده و می‌توانید با آن‌ها حالت ابروی خود را ثابت نگه دارید.

elgvmpoegjn59iogvjv5oihgu5eihtcio5ut954tio3k 1 300x300 کدام صابون ابرو را بخرم ؟

صابون ابر

نکته بسیار مهم :

برای اینکه از یک صابون ابروی مناسب استفاده کنید بدون ریزش ابرو من صابون ابرو البا را به شما پیشنهاد میدهم ، این صابون ابرو کاملا گیاهی و بدون هیچ ضرری میباشد ، مخصوصلا برای افرادی که از ریزش ابرو خو می ترسند ، این صابون لیفت ابرو بدون ریزش و کاملا گیاهی می باشد .

بیشتر بخوانید:  پنجره آفتاب تولید کننده پنجره دوجداره UPVC

همچنین قبل از خرید این صابون گیاهی ابرو شما میتواند با کارشناسان وب سایت البا در ارتباط باشد .

برند البا نیز به غیر از صابون ابرو انواع مژها های طبیعی و مژه مصنوعی را دارد و شما میتوانید این محصولات با کیفیتشان هم خریداری و استفاده کنید.

چگونه صابون ابروی خانگی بسازیم ؟

با اینکه بیشتر برندهای معروف دنیا اقدام به تولید صابون ابرو کرده اند ولی هنوز استفاده از صابون ابرو خانگی بسیار پر طرفدارتر است .برای تهیه این محصول به این مواد نیاز دارید : موم زنبور عسل ، روغن ویتامینE ، روغن نارگیل ، روغن کرچک، ظرف برای نگهداری ، قاشق اندازه گیری ، همزن

در ابتدا باید موم زنبور عسل را درون کاسه ذوب کنید و بعد روغن نارگیل را به همراه روغن کرچک به آن اضافه کنید، سپس قطره ویتامین E را به مواد اضافه کنید و هم بزنید، مواد را درون ظرفهای مخصوص که می خواهید نگهداری کنید بریزید و بگذارید سرد شود صابون شما اماده است و برای مدت سه ماه می توانید از این محصول استفاده کنید.

eeglvemtpohi4tepojgvpohje5iojyh5iehtvnjop 1 300x300 کدام صابون ابرو را بخرم ؟

صابون ابروی البا

نکات مهم قبل از استفاده از صابون ابرو

بیشتر بخوانید:  پرسه ببر در خیابان های هیوستون +تصاویر

قبل از استفاده از صابون ابرو دقت کنید که مصرف این محصول به توجه در یک سری موارد نیاز دارد تا از آسیب دیدگی پوست و ابرو جلوگیری شود.

صابون ابرو یک روش ارزان و آسان است که به شما کمک می‌کند حالت ابرو خود را در جهت دلخواه ثابت کنید و از آن لذت ببرید.

پیش از استفاده از صابون ابرو به موارد زیر دقت کنید:

صابون ابروی ملایم بخرید

توصیه می‌کنیم صابون ابرویی که تهیه می‌کنید ملایم باشد تا اثر منفی روی پوست و موی شما ایجاد نکند. همچنین صابون نباید باعث به وجود آمدن حساسیت در شما شود.

بهتر است از صابون های دارای گلیسیرین برای حالت دادن به ابرو استفاده کنید.

از شانه زدن بیش از حد ابروها خودداری کنید

برای استفاده از صابون ابرو به یک برس ابرو نیاز دارید که توصیه می‌کنیم رشته‌های آن نرم باشند. از برس، بیش از حد برای شانه زدن ابروها استفاده نکنید چون این کار تارهای ابروی شما را ضعیف می‌کند. همچنین پس از خشک شدن صابون روی ابرو دیگر به شانه زدن ابروها ادامه ندهید زیرا این کار موهای ابرو را از پوست جدا خواهد کرد.

امیدواریم که در این مقاله توانسته باشیم شما را در خرید یک صابون ابروی مناسب راهنمایی کرده باشم .

مطلب پیشنهادی

همه آنچه باید درباره شغل گویندگی و درآمد گویندگی و دوبلوری بدانیم

شغل گویندگی و دوبلوری یکی از شغل‌های جذاب و پرطرفدار در دنیای صوت و رسانه …