مدیرعامل شیک شلف از مقاومت بالای قفسه راک در نگهداری وسایل سنگین می گوید | آشنایی با کاربرد استند نان و استند آجیل و خشکبار

تولیدی ها و کارخانجات صنعتی اغلب با وسایل و ماشین آلاتی سروکار دارند که وزن بسیار بالایی داشته و انبارداری و جابجایی آن ها بدون دخالت وسایل نقلیه مخصوص و تنها توسط نیری انسانی امری هزینه بر، دشوار و خطرناک خواهد بود. هر چه علم و فناوری رو به جلو حرکت می کند، زندگی ها آسان تر شده و ماشین آلات و حتی ربات ها جایگرین نیروی انسانی در انجام فعالیت های حساس و خطرناک می شوند. یکی از روش هایی که باعث می شود انباری این دست کارخانجات مرتب تر شده و حمل و جابجایی وسایل درون آن تسهیل شود، قفسه بندی مناسب و اصولی است که در ادامه آقای شفیعی مدیریت محترم مجموعه شیک شلف بیشتر در مورد آن توضیح می دهند.

4rl34pvkmp54byjhno4ijyo5l 300x284 مدیرعامل شیک شلف از مقاومت بالای قفسه راک در نگهداری وسایل سنگین می گوید | آشنایی با کاربرد استند نان و استند آجیل و خشکبار

– جناب شفیعی لطفا در مورد قفسه بندی مناسب انبار کارخانجات صنعتی توضیح دهید.

در انبار کارخانجات صنعتی وسایل و ماشین آلاتی وجود دارد که سنگین بوده و وزن برخی از آن ها حتی تا 2000 کیلوگرم هم می رسد. بنابراین نگهداری منظم این ماشین آلات باید با استفاده از نوعی قفسه شود که تحمل وزن بالا را داشته و در برابر سنگینی دچار شکستگی یا خم شدگی نشود. با استفاده از قفسه راک می توان وسایل فوق سنگین را با نظم و ترتیب روی قفسه قرار داد. این امر دو مزیت بزرگ داد: مزیت اول این است که نظم و انضباط بر انباری حکم فرما شده و پرستیژ کاری شرکت و دقت به جزئیات از این طریق هویدا می شود. مزیت دوم که البته مزیت برجسته تری است این است که در صورتی که نیاز به حمل و جابجایی این وسایل باشد، می توان با استفاده از وسایل حمل مانند جرثقیل وسایل را درست از روی طبقات و بدون دخالت کسی بلند کرد و به جای دلخواه برد.

بیشتر بخوانید:  ادکلن، باعث مرگ ناپلئون بناپارت شده است!

انواع قفسه راک انباری شامل قفسه راک سنگین و قفسه راک نیمه سنگین برای کسانی است که سنگینی محصولات و جاگیر بودنشان آن ها را به ستوه آورده است. گفتنی است که طبقات قفسه راک را می توان در صورت نیاز در ارتفاع های دلخواه نصب کرد؛ ساده تر بگویم اگر محصولات یک طبقه ارتفاع زیادی دارند، می توانید طبقه بالایی را چند متر بالاتر نصب کنید. این یکی از مهم ترین ویژگی های قفسه راک انباری است که همیشه در خرید قفسه راک انباری موثر است.

– جناب شفیعی چه عواملی باعث می شوند قفسه پیچ و مهره ای به گزینه ای محبوب میان خریداران تبدیل شود؟

وزن نسبتا سبک، سرهم بندی و جدا کردن آسان و بی دردسر، امکان سفارش در رنگبندی دلخواه، مقاومت مناسب و در نهایت قیمت مقرون به صرفه همگی عواملی هستند که باعث می شوند قفسه پیچ و مهره ای به یکی از پرفروش ترین قفسه ها تبدیل شود. قفسه پیچ و مهره ای ( قفسه پیچ و مهره ای رنگی ، قفسه پیچ و مهره ای انباری ، خرید قفسه پیچ و مهره ای ) که برخی به آن قفسه مشبک نیز می گویند، نوعی قفسه است که از آن برای چیدمان وسایل با وزن سبک تا متوسط استفاده می شود. برای نصب قفسه پیچ و مهره ای، تنها کافیست پنل ها را در ارتفاع های مشخص قرار داده و با استفاده از پیچ و مهره آن ها را به هم متصل کنید. قفسه پیچ و مهره ای رنگی امروزه علاوه بر نظم و ترتیب دادن به محیط، به عنوان زینت بخش دکوراسیون نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:  رزرو هتل های سه ستاره سهند و فردوس مشهد

– استندهای فروشگاهی امروزه در بسیاری از فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. لطفا در مورد کاربرد و انواع آن توضیح دهید.

4vm45pouyboi4hhgnlm 224x300 مدیرعامل شیک شلف از مقاومت بالای قفسه راک در نگهداری وسایل سنگین می گوید | آشنایی با کاربرد استند نان و استند آجیل و خشکبار

به کمک انواع و مدل های مختلف استند فروشگاهی می توان وسایل را به نحوی در معرض دید قرار داد تا مورد تمایز قرار گیرند و توجه بیشتری را به خود جلب کنند. استندها در مدل های گوناگونی مثل استند نان، استند خشکبار و آجیل در شیک شلف تولید می شوند و کسب وکارها با توجه به حیطه فعالیت خود می توانند از مزایای فوق العاده استفاده از استند نان و استند خشکبار و آجیل بهره مند شوند.

همانطور که خودتان می دانید مهم ترین فاکتوری که افراد قبل از آجیل و خشکبار به آن توجه می کنند تازه بودن آن و عدم نم کشیدگی است. در مرحله بعدی باید توجه داشت که خشکباری که بدون سرپوش در فضای باز رها شود، پذیرای انواع آلودگی ها و گرد و خاک خواهد بود.

با خرید استند خشکبار و آجیل می توان این دست خوراکی ها را با نظم و ترتیبی مثال زدنی در محفظه هایی شکیل قرار داد و از آن ها در برابر نم کشیدگی و آلودگی مراقبت کرد. گذشته از آن، استند خشکبار و آجیل تولید شده در شیک شلف از لحاظ دیزاین و طراحی نیز جلوه مناسبی داشته می تواند مزین دکوراسیون فروشگاه باشد.

نوع دیگری از استند که چند سالی است تقاضا حول آن افزایش یافته است، استند نان است. نان فروشی ها نیز، به خصوص آن دست از فروشگاه هایی که نان فانتزی و نان باگت به فروش می رسانند دریافتند که می توان نان ها را که به نوعی از واجبات روزانه زندگی مردم به شمار می رود را به نحوی شیک تر به مشتریان عرضه کرد و تجربه خرید خوبی را برای مشتریان ساخت. استند نان در انواع استند نان باگت، استند نان فانتزی و استند نان خشک تولید می شود. مزیت دیگر استفاده از استند نان این است که مطمئن می شویم نان بر اثر ازدحام و شلوغی فروشگاه زیر دست و پا له نمی شود. به تمامی دارندگان نان فروشی ها پیشنهاد می کنم از مزایای استند نان غافل نشوند.

بیشتر بخوانید:  نهنگ ولگرد نیمی از کره زمین را شنا کرد!

erpvg45jn9ytu45tuoiltj 249x300 مدیرعامل شیک شلف از مقاومت بالای قفسه راک در نگهداری وسایل سنگین می گوید | آشنایی با کاربرد استند نان و استند آجیل و خشکبار

– ممنون از توضیحات جامع و کاربردی شما جناب شفیعی. لطفا کمی در مورد مجموعه شیک شلف و محصولات و خدمات آن نیز توضیح دهید.

مجموعه تجهیزات فروشگاهی شیک شلف ( ارائه کننده قفسه پیچ و مهره ای ، ارائه کننده قفسه راک ، استند نان ، استند خشکبار و آجیل ) با هدف ارائه باکیفیت ترین تجهیزات فروشگاهی نظیر انواع قفسه بندی انباری و مشبک، سبد و چرخ خردی و راهبند در سال 1388 تاسیس شد و تاکنون توانسته خود را به عنوان یکی از بااعتبارترین برندهای مربوط به تجهیزات فروشگاهی مطرح کند. محصولات تولید شده در شیک همگی با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده و مراحل ساخت آن مطابق با آخرین استانداردهای جهانی پیش می رود.

یکی از خدماتی که در شیک شلف ارائه می شود، مشاوره طراحی و اجرا قفسه بندی ها می باشد. در صورتی که در مورد ابعاد قفسه مورد نظر خود اطمینان ندارید، می توانید از کارشناسان فنی شیک شلف کمک بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شیک شلف و دریافت مشاوره می توانید به وبسایت شیک شلف مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

همه آنچه باید درباره شغل گویندگی و درآمد گویندگی و دوبلوری بدانیم

شغل گویندگی و دوبلوری یکی از شغل‌های جذاب و پرطرفدار در دنیای صوت و رسانه …