خرید اقساطی اجاق گاز بدون ضامن از برترین برندها

انواع اجاق گاز

اجاق گاز یکی از لوازم ضروری و جدانشدنی در آشپزخانه‌ها است که مدل‌های مختلفی از آن در بازار به فروش می‌رسد. قیمت اجاق گاز نسبتاً بالا است در نتیجه قبل از خرید بهتر است ابتدا با انواع آن آشنا شوید و انتخابی مناسب و درستی داشته باشید.

34tfi9j3hy8tf9y43tioj 300x300 خرید اقساطی اجاق گاز بدون ضامن از برترین برندها

اجاق گاز رومیزی

اجاق گاز رومیزی با نام‌های دیگری چون اجاق گاز صفحه ای و اجاق گاز توکار شناخته ‌می‌شود. این مدل از اجاق گاز در آشپزخانه فضای کمی را اشغال ‌می‌کند و بر روی کابینت و میز مخصوصی نصب ‌می‌شود.
اجاق گازهای رومیزی در اشکال هندسی گوناگونی طراحی و تولید ‌می‌شوند و ظاهری مدرن به آشپزخانه‌ها می‌بخشند. امروزه بیشتر افرادی که در آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند و یا طرفدار آشپزخانه با سبک مدرن هستند اجاق گاز صفحه‌ای را برای خرید انتخاب می‌کنند و بازار اجاق گاز رومیزی داغ است. تنوع مدل این نوع گاز بسیار بالا است و شما ‌می‌توانید بهترین گاز رومیزی که بیشترین هماهنگی را با دکوراسیون آشپزخانه و سلیقه شما دارد را خریداری کنید. لازم به ذکر است که قیمت اجاق گاز رومیزی نسبت به دیگر انواع اجاق گاز پایین‌تر بوده ولی فاقد قابلیت‌هایی نظیر جوجه گردان، گریل و غیره است.

اجاق گاز فردار

اجاق گاز فردار همانطور که از نامش پیداست دارای محفظه‎‌‌ی فر است که گنجایش فضای فر در مدل‌های گوناگون متفاوت است. در گذشته این مدل‌ها ساده بودند ولی امروزه جدیدترین اجاق گاز فردار به محصولاتی کاملا پیشرفته تبدیل شده‌اند و دارای امکاناتی چون جوجه گردان، کانوکشن، گریل، سیستم جرقه زن اتوماتیک، زمان سنج دیجیتالی و … هستند. قیمت اجاق گاز فردار نسبت به دیگر انواع اجاق گاز بالاتر است.

بیشتر بخوانید:  بارداری بعد از لیپوماتیک شکم

اجاق گاز طرح فر

اجاق گاز طرح فر از نظر ظاهری شبیه به اجاق گاز فردار است با این تفاوت که دیگر خبری از محفظه فر نیست و بخش پایینی اجاق منزله یک کابینت را دارد. قیمت اجاق گاز طرح فر ارزان تر از مدل‌های فردار ‌می‌باشد و انتخابی مناسب برای آن دسته از افرادی است که نیازی به فر ندارند.

43ftu3th8y35ht8ij 300x193 خرید اقساطی اجاق گاز بدون ضامن از برترین برندها

بهترین اجاق گاز فردار

حجم وسیعی از انواع اجاق گاز در بازار وجود دارد که از لحاظ مارک، شکل ظاهری، تعداد شعله، جنس بدنه و امکانات با یکدیگر متفاوت هستند و افرادی که قصد خرید اجاق گاز را دارند این سوال را بی‌شک خواهند داشت که بهترین اجاق گاز فردار و پرفروش ترین اجاق گاز فردار موجود در بازار کدام مدل‌ها هستند.
همان طور که ‌می‌دانید کیفیت ساخت حرف اول را در انتخاب هر محصول از جمله اجاق گاز ‌می‌زند و با توجه به اینکه اجاق گاز کاربرد زیادی داشته و هر روز با آن سر و کار دارید بیشتر دچار فرسایش و آسیب می‌شود بنابراین در زمان خرید حتما مدلی از برند معتبر را انتخاب کنید. برندهای سازنده معتبر همواره اجاق‌های خود را مطابق با استانداردهای به روز و پیشرفته طراحی و تولید می‌کنند و همچنین محصولات این برندها دوام و طول عمر بیشتری دارند.
اجاق گاز الکترواستیل، اجاق گاز اخوان، اجاق گاز سینجر، اجاق گاز فردار داتیس، اجاق گاز اسنوا و اجاق گاز استیل البرز همگی از برندهای قابل اعتماد و با کیفیت داخلی هستند و در دسته بهترین اجاق گاز فردار ایرانی قرار ‌می‌گیرند. بهترین اجاق گاز فردار خارجی را نیز می‌توانید از مارک‌هایی چون بوش،‌ هاردستون، برتینو، گوفر، ایندزیت و … خریداری کنید.
توجه داشته باشد که در اکثر موارد قیمت بهترین اجاق گاز فردار ایرانی نسبت به قیمت اجاق گاز‌های خارجی پایین‌تر است ولی از لحاظ سطح کیفی تقریبا یکسان هستند. اگر قیمت اجاق گاز سامسونگ، بوش و مارک‌های خارجی نسبت به قیمت اجاق گاز اخوان و سایر برندهای ایرانی برایتان سنگین است ما به شما پیشنهاد ‌می‌کنیم که به سراغ برندهای ایرانی بروید تا ضمن اینکه هزینه کمتری بابت خرید پرداخت ‌می‌کنید از گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی نیز برخوردار شوید.

بیشتر بخوانید:  کشف سوراخ در اتاق خواب که به مکان عجیبی ختم شد!

قیمت اجاق گاز فردار

با توجه به اینکه نرخ یکسانی برای لوازم خانگی مصوب نشده است قیمت اجاق گاز نیز در تمامی فروشگاه‌ها یکسان نیست برای مثال شاید بهترین اجاق گاز فردار سینجر در فروشگاهی قیمتی بالاتر از دیگر مکان‌ها داشته باشد بنابراین در زمان خرید لازم است که در انتخاب فروشگاه دقت کنید.
امروزه بسیاری از افراد خرید به شیوه اینترنتی را به خرید سنتی ترجیح می‌دهند اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که جهت خرید اجاق گاز به فروشگاه اینترنتی سل (sell.ir) مراجعه کنید.

فروشگاه سل یک فروشگاه معتبر و قابل اعتماد است که تنوع بالایی از انواع مدل‌های اجاق از برندهای داخلی و خارجی را با تضمین کیفیت به فروش می‌رساند و در آن قیمت اجاق گاز اسنوا، قیمت اجاق گاز ایرانی سایر برندها، قیمت اجاق گاز ایتالیایی و قیمت اجاق گاز خارجی مناسب‌ترین قیمت بازار است و شما می‌توانید گاز دلخواه خود را با قیمتی مناسب‌تر از اکثر مکان‌ها از سل خریداری کنید.
همچنین فروشگاه اینترنتی سل جهت اینکه از خرید اینترنتی هوشمندانه برخوردار شوید قیمت اجاق گاز بدون فر، قیمت اجاق گاز فردار تمام استیل، قیمت گاز رومیزی الکترواستیل، قیمت اجاق گاز سینجر، قیمت اجاق گاز بیمکث و دیگر مدل‌ها را همراه با عکس و مشخصات فنی درج کرده است که با بررسی و مقایسه‌های لازم مدلی متناسب با سلیقه و خواسته‌های خود را سفارش خواهید داد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل خواهید گرفت.

بیشتر بخوانید:  نجات پرنده در حال مرگ با انجام CPR

rfc3it4hn734877yth 300x193 خرید اقساطی اجاق گاز بدون ضامن از برترین برندها

خرید اقساطی اجاق گاز

در حال حاضر افزایش قیمت لوازم خانگی سبب شده است تا قدرت خرید بسیاری از خانواده‌ها پایین بیاید به طوری که قیمت ارزانترین گاز رومیزی، قیمت ارزانترین اجاق گاز فردار و قیمت ارزان‌ترین اجاق گاز طرح فردار برایشان سنگین است و از عهده خرید نقدی آن بر نمی‌آیند.
از آنجایی که فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه مشتری مدار است امکان خرید اقساطی اجاق گاز را با بهترین شرایط برای تمامی اقشار جامعه فراهم کرده است. روش‌های متنوعی جهت خرید اقساطی وجود دارد که شامل خرید اقساطی اجاق گاز با چک، بدون چک، با فیش حقوقی، بدون ضامن و غیره می‌شود وجود روش‌های متنوع خرید قسطی اجاق گاز این امکان را به شما ‌می‌دهد تا بتوانید بهترین روش که متناسب با شرایط‌تان است را انتخاب کنید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سل و تماس با کارشناسان فروش آن ‌می‌توانید اطلاعات دقیق و کاملی در رابطه با نحوه و شرایط فروش قسطی اجاق گاز دریافت کنید.

مطلب پیشنهادی

همه آنچه باید درباره شغل گویندگی و درآمد گویندگی و دوبلوری بدانیم

شغل گویندگی و دوبلوری یکی از شغل‌های جذاب و پرطرفدار در دنیای صوت و رسانه …