بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان در سوم شهریور 1353 در تهران به دنیا آمد. او کارگردان، هنرمند، کمدین و فیلمنامه نویس سینما، تلویزیون و رادیو است. وی فارغ التحصیل دانشکده هنرهای عمومی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی است. او در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و در تهرانسر و منطقه دریا بزرگ شد. پدرش ناخدای نیروی دریایی تهران و مادرش استاد تبریزی است. او یک برادر بزرگتر به نام مهدی دارد که 5 سال از او بزرگتر است که آهنگسازی می کرد.

1 197 بیوگرافی مهران غفوریان

برای اولین بار در سال 1392 در سن 20 سالگی در سی و نهمین مسابقه برنامه به راهنمایی داریوش کاردان شرکت کرد و مورد قبول یکی از دوستان قرار گرفت. اما اوج شهرت او تصویربرداری سریال «زیر آسمان» یکی از بهترین و پرحرف‌ترین سریال‌های دهه‌های اخیر بود که ساخت سری دوم و سوم را ساخت و در گروه بهروز خالی هم بازی کرد. سعید آقاکانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن ثنابنده و پیمان قاسم خانی دوستان خوب و صمیمی او هستند. او به غیر از فعالیت در صنعت سینما و هنر، به فروش شیرینی و آجیل نیز می پردازد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی شقایق دهقان

2 173 بیوگرافی مهران غفوریان

برخلاف شخصیت هایی که بازی می کنم، بسیار جدی هستم و هر کاری را که انجام می دهم جدی می گیرم.کسانی که با من کار می کنند ویژگی های اخلاقی من را می دانند، اما در کل سعی می کنم همه چیز را در زمان مشخصی انجام دهم. مهران گفوریان در ۲۲ دی ۱۳۹۲ در سن ۴۰ سالگی با دختری به نام آرزو ازدواج کرد و در یک مرکز خرید با هم آشنا شدند و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند. در بهمن 1376 با دختری به نام حنا ازدواج کرد.

3 168 بیوگرافی مهران غفوریان

وزن مهران غفوریان بالاست و مفاصلش فرسوده شده و به همین دلیل مجبور به کاهش وزن شد و در نتیجه وزن زیادی کم کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مجید پتکی + عکس مجید پتکی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …