بهترین کرم پودر برای گریم عروس

%name بهترین کرم پودر برای گریم عروس

میکاپ یکی از مهمترین مرحله ها در مراسم عروسی هست. چرا که توی همه عکس ها این میکاپ و زیبایی شماست که ماندگار هست. و در مراحل میکاپ انتخابِ یک کرم پودر یکی از مهمترین انتخاب هاست چرا که کرم پودر تقریبا پایه ی میکاپه و اگر کرمی که استفاده میکنید خوب نباشه میتونم بگم هیچ کدوم از مراحل میکاپتون خوب پیش نمیره. پس خیلی مهمه چه محصولی و با چه کیفیتی انتخاب میکنید. از بهترین محصولات میتونم به کرم پودرهای زیر اشاره کنم:

کرم پودر هدی بیوتی

%name بهترین کرم پودر برای گریم عروس

محصولی گیاهی و فاقد مواد مضر، که میتونیم بگیم فول کاور ترین کرم پودر دنیاست. کرم پودر هدی بیوتی ظاهر نهایی به شدت مات و مخملی داره و پوست رو خیلی عالی پوشش میده. این کرم پودر ضد آب و تعریقه و اگر شما توی یه هوای شرجی باشید به هیچ عنوان ظاهر کرم تغییر نمیکنه و کاملا مات و یکدست روی پوستتون باقی میمونه. هدی بیوتی، مواد کمدوژنیک نداره و به هیچ عنوان باعث ایجاد جوش نمیشه.

بیشتر بخوانید:  آزمون استخدامی دبیر فرهنگ و هنر: راهنمای جامع

کرم پودر نارس لانگ ویر:

%name بهترین کرم پودر برای گریم عروس

از بهترین محصولات برای پوست های خشک و کدر. نارس در کنار کاور خوبش پوست رو خیلی شاداب و درخشان نشون میده و با ماندگاری 16 ساعته ای که داره میتونه یک گزینه عالی برای عروس هایی با پوست خشک و یا نرمال و کدر باشه. این کرم پودر ضد تعریقه و به هیچ وجه روی پوست اکسید نمیشه و تغییر رنگ نمیده.


کرم پودر استی لادر:

%name بهترین کرم پودر برای گریم عروس

محصول بعدی یکی از بهترین گزینه ها برای انواع پوست و حتی پوست های حساس هست. کرم پودر استی لادر ، فاقد مواد مضر و کمدوژنیک هست و دارای تاییدیه توسط متخصص پوست میباشد. این کرم موندگاری 24 ساعته ای داره، ضد آبه و به هیچ عنوان روی پوست اکسید نمیشه. استی لادر کاور بسیار بالایی داره ولی کرم پودری با ظاهری به شدت طبیعی هست و پوست رو اصلا سنگین نمیکنه.

بیشتر بخوانید:  نهنگ ولگرد نیمی از کره زمین را شنا کرد!

کرم پودر مک:

%name بهترین کرم پودر برای گریم عروس

و آخرین معرفی کرم پودر مک هست. محصولی 24 ساعته و آبرسان که میزان ترشح چربی پوست رو خیلی خوب کنترل میکنه. کرم پودر مک، کاور خیلی خوبی داره اما روی پوست اصلا سنگین نیست . این کرم پودر فاقد مواد مضری مثل پارابن و روغنه و به پوست هیچ نوع آسیبی وارد نمیکنه.


این 4 تا جزو بهترین و معروف ترین کرم پودرهایی هستن که برای استفاده شخصی و میکاپ عروس کاربرد دارن. برای خرید و آشنایی با محصولاتِ بیشتر میتونید وارد سایت مای سفورابشین و اگر سوالی داین و یا برای خرید نیاز به راهنمایی دارین، با مشاوران این سایت در تماس باشین.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) ربات‌ها همه جا هستند!

مطلب پیشنهادی

همه آنچه باید درباره شغل گویندگی و درآمد گویندگی و دوبلوری بدانیم

شغل گویندگی و دوبلوری یکی از شغل‌های جذاب و پرطرفدار در دنیای صوت و رسانه …