مدیرعامل ماشین سازی عبدالله زاده از تاثیرات مهم دستگاه نورد در تولیدی های صنعتی می گوید.

glpett0ih09vuyn095ut53tujp53vojt 169x300 مدیرعامل ماشین سازی عبدالله زاده از تاثیرات مهم دستگاه نورد در تولیدی های صنعتی می گوید.

کارگران تولیدی های صنعتی فعالیت های سنگین و پر فشاری را انجام می دهند که تکمیل بی عیب و نقص آن ها علاوه بر داشتن قوای جسمانی کافی، نیازمند صبر و حوصله کافی نیز است. با این حال انجام این نوع فعالیت ها در درازمدت می تواند انرژی آن ها را تحلیل برده و سبب افت بازدهی خطوط تولیدی شود.

این موضوعی بود که در بیست و یکمین نشست ماشین آلات صنعتی در مهر ماه سال 1400 به خوبی به آن توجه و پرداخته شد. این نشست که به نوعی پیش درآمد رویداد بین المللی ماشین آلات صنعتی سال 1400 بود، دو ساعت پیش از آن رویداد برگزار شد و گردانندگان مراسم با دعوت از برخی از بزرگترین فروشندگان ماشین آلات صنعتی کشور، نشست خبری ای در مورد تاثیر مهم ماشین آلات صنعتی و افزایش آگاهی جمعی نسبت به این دستگاه ها در صنایع تولیدی برگزار کردند. یکی از این مجموعه ها که سابقه ای طولانی در این زمینه دارد، ماشین سازی عبدالله زاده است. مهندس عبدالله زاده مدیرعامل این مجموعه در قالب یک سخنرانی کوتاه 15 دقیقه ای، اطلاعات قابل توجهی را با حاضرین به اشتراک گذاشت. در وهله اول، او در مورد نورد و تاثیر فراوان این دستگاه در تسریع خطوط تولیدی سخن گفت. در ادامه گزیده ای از توضیحات وی را با هم می خوانیم:

“نورد یا رولینگ فرایندی است که طی آن ورق یا مواد ورودی دیگر به شکل نیم دایره یا کمانی در می آیند. دستگاه نورد ( نورد صفرزن ، نورد آهن ، نورد تیرآهن ، نورد نبشی ) از غلطک هایی تشکیل شده که با چرخش در خلاف جهت یکدیگر، انرژی لازم برای فرایند نورد و گرد کردن مواد ورودی را فراهم می سازند.

بیشتر بخوانید:  درآمد دلاری با خرید دستگاه‌‌های ماینر

برخلاف تصور عامه، نورد تنها منحصر به ورق نبوده و می توان با استفاده از انواع دستگاه نورد مانند نورد صفرزن، می توان مقاطعی مانند تیرآهن، نبشی، پروفیل و لوله را گرد کرد. نورد را می توان به دو روش نورد گرم و نورد سرد انجام داد. برای مثال نورد تیرآهن به روش سرد، سختی و دوام تیرآهن را بالاتر می برد و نورد گرم تیرآهن، انعطاف پذیری بالاتری را برای تیرآهن های نورد شده به ارمغان می آورد.”

پس از ارائه توضیحاتی در مورد دستگاه نورد، عبدالله زاده از دو محصول پرفروش مجموعه خود یعنی ماشین آلات عایق کاری و گردبر ورق رونمایی کرد و به توضیح در مورد کاربرد آن ها پرداخت.

او از این گفت که چگونه فراهم ساختن یک محیط کاری یکپارچه و بدون استرس، می تواند بازدهی خطوط تولید را بالاتر برده و به کارگران تعلق خاطر دهد. به عقیده وی، با استفاده از ماشین آلات عایق کاری مثل رول کن و کارخانجات دیگر، می توان از سنگینی وظایف کارگران کاسته و کیفیت محیط کاری را بهبود بخشید. ماشین آلات عایق کاری شامل خم کن جهت خم کردن ورق ها، چرخ حلبی جهت باکس کردن همان ورق ها و دستگاه نورد برای رول کردن ورق همگی با خودکارسازی و اتوماسیون فعالیت ها، می توانند سرعت به سرانجام رسیدن پروژه ها را تا حد ممکن پایین آورند. در انتها او اشاره داشت که بیشتر پتروشیمی های ایران برای عایق کردن محیط کاری خود از ماشین سازی عبدالله زاده کمک می گیرند که مایه افتخار و خرسندی وی و مجموعه اش بوده است.

بیشتر بخوانید:  تفاوت رنگ های مختلف پودر دکلره؟

در ادامه عبدالله زاده در مورد دستگاه خم کن ورق صحبت کرد. او از این گفت که چگونه تولیدی ها می توانند با استفاده از خم کن ورق دستی و خم کن ورق نیمه برقی سرعت کار خود را بالا ببرند.

طبق گفته های وی، انواع دستگاه خم کن ورق شامل خم کن ورق دستی، خم کن ورق نیمه برقی و خم کن تمام اتوماتیک با وارد کردن یک یا چند نیروی خارجی، موجب خمش ورق می شوند. عبدالله زاده اذعان کرد که خم کن ورق تمام اتوماتیک تمامی کارها، حتی لود و آنلود ورق را به صورت خودکار انجام داده تا بار فعالیت های سنگین از دوش کارگران برداشته شده و آن ها تنها نقش نظارتی روی دستگاه ها داشته باشند.

efmv09345u5v900vctyuv598ut 300x272 مدیرعامل ماشین سازی عبدالله زاده از تاثیرات مهم دستگاه نورد در تولیدی های صنعتی می گوید.

به عنوان آخرین محصول معرفی شده توسط عبدالله زاده، ایشان در مورد گردبر ورق سخن گفتند. طبق گفته های عبدالله زاده، گردبر ورق دستگاهی است که با استفاده از آن می توان ورق ها را به صورت گرد برش و فرم داد. ورق ها را با استفاده از دستگاه های مختلفی برش می دهند که سبب می شود در برخی موارد، فرم دلخواه را نداشته باشد. در صورتی که نیاز به برش ورق به صورت گرد باشد، می توان از دستگاه گردبر ورق(گسکتبر) استفاده کرد. ماشین گردبر ورق از یک کمان متحرک برای برش سایزهای مختلف و 2 عدد تیغه که روی یکدیگر سوار شده اند تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید:  خرید اقساطی اجاق گاز بدون ضامن از برترین برندها

عبدالله زاده با نشان دادن دو مدل مختلف گردبر، از تفاوت های میان گردبر دستی و گردبر برقی سخن گفت. برای استفاده از ماشین گردبر دستی، لازم است تا یک نیروی انسانی با وارد کردن نیرو به ورق، گردبری ورق را انجام دهد. این در حالی است که گردبر ورق ( گردبر ورق برقی و گردبر ورق دستی ) به دلیل دریافت جریان برق از منبع تغذیه، بسیاری از فعالیت ها را به صورت خودکار انجام می دهد.

در انتهای سخنانش، عبدالله زاده توضیحاتی در مورد مجموعه تحت مدیریت وی خود با نام ماشین سازی عبدالله زاده ارائه کرد. مجموعه ماشین سازی عبدالله زاده ( ارائه کننده نورد ، خم کن ورق ، گردبر ورق و ماشین آلات عایق کاری ) با داشتن 30 سال سابقه در زمینه توزیع و فروش ماشین آلات صنعتی، توانسته مشتریان وفادار و ثابت داشته باشد. ماشین آلات ارائه شده توسط ماشین سازی عبدالله زاده از قبیل نورد، ماشین آلات عایق کاری، گردبر ورق تماما دارای یک سال گارانتی و تعمیرات رایگان هستند. این مجموعه تا 10 سال به خریداران محصولات خود خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات ماشین سازی عبدالله زاده و دریافت مشاوره می توانید به وبسایت ماشین سازی عبدالله زاده مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

همه آنچه باید درباره شغل گویندگی و درآمد گویندگی و دوبلوری بدانیم

شغل گویندگی و دوبلوری یکی از شغل‌های جذاب و پرطرفدار در دنیای صوت و رسانه …