تبلیغ هدفمند کالا و خدمات با چاپ کاتالوگ و پوستر

wektvo5u4o9i35jci3l4jcg3l 300x221 تبلیغ هدفمند کالا و خدمات با چاپ کاتالوگ و پوستر

در جهان امروز کسب و کارهای زیادی بر سر بدست آوردن مشتری های بیشتر با یکدیگر رقابت می کنند. به طور واضح رقابت با سایر کسب و کارها و برتری بر آنان نیازمند تصمیمات حساب شده و هوشمندانه می باشد. یکی از راه هایی که ثابت شده تاثیر فراوانی در ارتقای برند شرکت های مختلف دارد چاپ اقلام تبلیغاتی می باشد. چاپ کاتالوگ، چاپ لیبل و چاپ پوستر به کسب و کارها کمک می کند تا با صرف هزینه ای معقولانه کالا و خدمات خود را میان جامعه هدف خود تبلیغ کنند.

چاپ کاتالوگ: تبلیغاتی ارزان و پربازده

کارشناسان بازاریابی معتقدند تبلیغات موفق تنها زمانی محقق می شود که با صرف هزینه ای معقولانه، بتوان بازدهی مناسبی داشت؛ حال آنکه چاپ کاتالوگ به عنوان روشی تبلیغاتی از این قاعده پیروی کرده و در بیشتر مواقع نتایج رضایت بخشی را برای صاحبان کسب و کار به دنبال داشته است.

کاتالوگ ها در ابعاد و اندازه های مختلفی چاپ و تکثیر می شود؛ با این حال پیشنهاد می شود برای این که چاپ کاتالوگ ( قیمت چاپ کاتالوگ ، چاپ کاتالوگ دیجیتال ، چاپ کاتالوگ افست ) اثرگذاری حداکثری در زمینه جذب مشتری داشته باشد، ابعاد آن طوری تنظیم شود که نه آن قدر بزرگ بوده که افراد از گرفتن آن اجتناب کنند نه آن قدر کوچک که محتوای مندرج در آن به سختی دیده شوند. کاتالوگ ها در ابعاد مختلفی نظیر A4، A5، وزیری، خشتی، رحلی و … بسته بر نیاز مشتری و همچنین مقدار محتوایی که قرار است روی کاتالوگ چاپ شوند چاپ می شوند. به علاوه می توان انتخاب کرد که چاپ کاتالوگ عمودی باشد یا افقی.

کاتالوگ ها عمدتا از تصاویر و توضیحات متنی تشکیل می شوند؛ در همین راستا باید دقت داشت که ارتباط مناسبی میان تصاویر و محتوایی که مقابل آن ها قرار می گیرد وجود داشته باشد. همچنین در جهت بهبود امر خوانایی، نوشتارها لازم است تا با اندازه قلم استاندارد و فونت خوانا چاپ شوند تا اطمینان حاصل شود که تمام دریافت کنندگان کاتالوگ می توانند توضیحات را مطالعه کنند.

در آخر بد نیست به جنس کاتالوگ نیز اشاره کنیم. در چاپ کاتالوگ معمولا از کاغذ و یا گلاسه استفاده می شود؛ با این حال گلاسه به سبب درخشانی و نمایش بهتر رنگ بندی اجزای کاتالوگ بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) مسابقه انتخاب زیباترین شاهین‌ها

چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت مدت زیادی است که به عنوان یک روش تبلیغاتی مطمئن وجود خود را میان صاحبان مشاغل توجیه کرده است. کارت ویزیت ها نه تنها قیمت بالایی طلب نمی کنند، بلکه به سبب اندازه کوچکی که دارند به راحتی می توانند مانند یک پل ارتباطی میان کسب و کارها و مشتریان آن ها قرار بگیرند.

در چاپ کارت ویزیت باید دقت داشت که ابعاد آن به قدری کوچک نباشد که مجبور شد اطلاعات و راه های ارتباطی را به صورت فشرده و در درون هم چاپ کرد.

در چاپ کارت ویزیت اغلب از موادی چون پی وی سی، کتان، گلاسه و … استفاده می شود. با توجه به بودجه و نیاز مشتری امکان افزودن یک لایه محافظ از جنس سلفون یا لمینت برای اطمینان از ماندگاری و دوام بیشتر کارت ویزیت نیز وجود دارد.

در چاپ کارت ویزیت با توجه به تیراژ و تعدادی که کارت ویزیت چاپ می شود، از روش های متفاوتی استفاده می شود. برای مثال برای چاپ کارت ویزیت با تیراژ کمتر از 1000 عدد از چاپ دیجیتال استفاده می شود. این در حالی است که افزایش تعداد درخواستی نیازمند بهره گیری از چاپ افست می باشد.

توجه داشته باشید که خلاقیت در طراحی و چاپ کارت ویزیت بیانگر هویت کسب و کار شما می باشد؛ به عبارتی دیگر کارت ویزیتی که دارای طراحی مینیمالیستیک و خلاقانه باشد، به مخاطب این چنین القا می کند که شما برای جزئیات ارزش زیادی قائل هستید و این سبب اطمینان بیشتر مشتریان احتمالی شما می شود.

چاپ سربرگ

سربرگ قسمتی از برگه است که معمولا در قسمت بالایی برگه قرار داشته و اطلاعاتی کلی در مورد یک کسب و کار مانند نام آن کسب و کار و لوگوی آن دیده می شود. چاپ سربرگ ( طراحی و چاپ سربرگ ، چاپ سربرگ A4) به عنوان یکی از اقلام ست اداری جزو خدماتی است که همیشه متقاضیان زیادی داشته است. شرکت ها دائما اسناد و نامه های اداری را برای ادارات دیگر و یا مشتریان حقیقی خود ارسال می کنند که با چاپ سربرگ مناسب می توان بااعتبار بودن و هویت داشتن شرکت را به آنان یادآور شد. در طراحی و چاپ سربرگ توصیه اکید می شود که از رنگبندی مشابه رنگبندی لوگو کسب و کار خود استفاده کنید تا هماهنگی میان نمادهای برندتان حکم فرما شود. چاپ سربرگ در مجموعه چاپ پرنیان نوین در ابعاد مختلف A4 و A5 انجام می شود.

بیشتر بخوانید:  سطل زباله کابینتی و انواع آن

چاپ لیبل

لیبل ها را امروزه می توان روی بیشتر محصولات مشاهده کرد. تولیدکنندگان محصولات مختلف می توانند با بهره گیری از خدمات چاپ لیبل اطلاعات کاربردی در مورد محصولات خود را همراه با یک تصویر در اختیار مشتریان خود قرار دهند و از این طریق به فروش بیشتر محصولات خود کمک کنند. چاپ لیبل ( طراحی لیبل و چاپ لیبل پشت چسب دار ) برای محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات خوراکی و … جزو رایج ترین خدمات چاپ لیبل است که در دفاتر چاپ و تبلیغاتی انجام می شود. در چاپ لیبل باید دقت داشت در صورتی که قصد چاپ لیبل پشت چسب دار دارید لازم است تا از چسب هایی استفاده شود که چسبندگی آن ها بالا باشد.

 cnu249ruch3bt5bh458bh45uth5u 220x300 تبلیغ هدفمند کالا و خدمات با چاپ کاتالوگ و پوستر

چاپ پوستر

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی، چاپ پوستر می باشد. در حالت کلی می توان گفت تبلیغاتی که از طریق جنبه های بصری در کنار متون انجام شود، شانس بیشتری در تاثیرگذاری روی مخاطبان احتمالی و نقش بستن در اذهان آن ها دارد.

چاپ پوستر می تواند برای مقاصد مختلفی انجام گیرد؛ با این حال متداول ترین مورد استفاده آن در تبلیغ کالا و خدمات کسب و کارهای گوناگون می باشد. حتما تابحال دیده اید که شرکت های تولید کننده مایحتاج روزانه مردم از طراحی های گرافیکی و چاپ پوستر در جهت ارتقای فروش محصولات خود و افزایش شانس دیده شدن کالاها بهره می گیرند. افزون بر این، پوسترها برای رویدادهای هنری، گردهمایی های سیاسی، فستیوال ها و … نیز کاربرد دارند.

در چاپ پوستر ( طراحی و چاپ پوستر ، چاپ پوستر هنری ) باید دقت داشت که از مواد اولیه ای استفاده شود که ماندگاری و دوام بالایی داشته باشند. پوسترها اغلب در فضاهای باز نصب می شوند و گریز از شرایط آب و هوایی نامساعد اجتناب پذیر است؛ با این حال استفاده از موادی مانند گلاسه و روکش های مخصوص در چاپ پوستر سبب می شود که پوستر دارای مقاومت بالاتری در برابر تابش نور خورشید باشد و دیرتر دچار رنگ و رو رفتگی شود.

بیشتر بخوانید:  کشف سنگ‌نگاره‌های چندهزارساله در اسکاتلند

چاپ پوستر در ابعاد مختلفی نظیر A4، A3 و … انجام می شود. تعیین ابعاد مناسب چاپ پوستر با توجه به نیاز مشتری و همچنین محتوایی که قرار است روی پوستر نقش ببندند انجام می شوند.

از تمام این ها که بگذریم، به موردی می رسیم که به گمان برخی بیشترین تاثیر را در موفقیت پوستر دارد.

پوسترها اغلب برای دعوت مردم به انجام یک کار یا خرید یک چیز استفاده می شوند؛ علاوه بر این به طور عرف در طراحی پوسترها سعی می شود تا بیشتر فضای در دسترس به طراحی های گرافیکی اختصاص داده شود و نوشتارها تا حد ممکن مختصر و مفید باشند. در همین راستا پیشنهاد می شود از طراحی هایی استفاده کنید که در بطن خود معنا و مفهوم خاصی داشته و تا حد امکان نوآورانه و خلاقانه باشد. توضیحات متنی به کاررفته نیز بهتر است به دور از هرگونه ابهام و کژتابی مقصود را به بیننده پوستر برساند.

سفارش چاپ پوستر و چاپ کاتالوگ

همه ما به دنبال بهترین ها و بهترین بودن هستیم و تمایل داریم در ازای بهای پرداختی، باکیفیت ترین کالا و خدمات را دریافت کنیم. در همین راستا بهتر است سفارش چاپ کاتالوگ و پوستر خود را به دست کسانی بسپارید که بالاترین سطح کیفیت را برای مشتریان خود تدارک دیده اند.

مجموعه چاپ پرنیان ( ارائه کننده خدمات چاپ پوستر ، چاپ کاتالوگ ، چاپ لیبل و چاپ سربرگ ) نوین با سابقه چند ساله در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ، چاپ پوستر تبلیغاتی و چاپ کارت ویزیت در جلب رضایت مشتریان عزیز موفق بوده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات چاپ اقلام تبلیغاتی و تعرفه ها می توانید به سایت چاپ پرنیان مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

همه آنچه باید درباره شغل گویندگی و درآمد گویندگی و دوبلوری بدانیم

شغل گویندگی و دوبلوری یکی از شغل‌های جذاب و پرطرفدار در دنیای صوت و رسانه …